SWM Istorija brenda

Ako kažemo da britanski automobili imaju “specijalni šmek”, a nemački automobili predstavljaju “kulturu inženjerstva”, onda italijanski automobili jasno upućuju na “najbolji spoj dizajna i tehnologije”, rezultirajući svetsko poznatim automobilskim brendovima. SWM Motors se takođe pridržava vrednosti i težnje za savršenošću brendova kao što su Ferrari, Maserati, Bugatti ili Lamborghini.

1971-do danas

1971

1971. godine Pietro Sironi i Fausto Vegani osnovali su SWM brend.

1971 - 1980

Između 1971. i 1980. godine, SWM je uspeo da stvori značajno mesto za sebe u automobilskom svetu zahvaljujući finom dizajnu I robustnoj izradi. Kao rezultat takvog uspeha, prodaja SWM vozila se širi preko evropskog do američkog kontinenta.

1971 - 1980

1980

SWM je 1980. godine postao jedan od tri najuticajnija brenda evropskih terenskih vozila (off road) u Sjedinjenim Državama, zahvaljujući dobrim rezultatima na trkama kao što su Kup Italije i FMI kup, uključujući i trke u SAD.

1980 - 2014

Između 1980. i 2014. godine, SWM je prošao kroz proces transformacije i postao sinonim za italijansku tehnologiju proizvodnje superautomobila i svoju posvećenost izvrsnosti. Ova transformacija je od brenda napravila kulturni simbol slobode i vere u napredak i budućnost.

1980 - 2014

2014

Shineray Holdings je kupio SWM sa obećanjem da će sačuvati estetiku italijanskog dizajna i podržati kontinuiranu težnju brenda za izvrsnošću, posebno u tehnologiji i proizvodnji.

2016

Brilliance Shineray Chongqing Automobile Co. Ltd još jedna kompanija Shineray Holdingsa, zvanično je inkorporirala SWM Motors na svoj 45.rođendan u industriju putničkih automobila, a kroz ovu integraciju su spojili italijanske dizajnerske linije sa nemačkim inženjerskim kvalitetom.

2016